Re: Szukam dobrego DEBUGERA

Autor: Mr.Yma (yma_at_dst.com.pl)
Data: Wed 14 Nov 2001 - 11:33:56 MET

In article <9srhev$346$1_at_news.tpi.pl>, raist_at_poczta.fm says...
> Wytlumacz mi co masz na mysli piszac debuger bo chyba nie to co ja? A jesli
> to co ja to wybitnie NTG.
>
> Raf

Szukam czgos co w "dobrym stylu" rozwali mi pliczek EXE dla dos'a,
pamietam ze byl kiedys taki debuger co na jednym monitorze pokazuje
source code, rejestry itd, a na drugim widok z dzialania programu ???

Nie wiem z czego powstal exe'k nie ma tam sladow np C++ czy czzegos
podobnego dlatego mysle ze trzeba to zamienic na asemblerek.

SigNed Yma