Re: Temperatura twardziela

Autor: ave (preamp_at_poland.com)
Data: Wed 14 Nov 2001 - 11:29:27 MET

Użytkownik mk180014 <mk180014_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9staf7$5if$1_at_news.tpi.pl...

> pierwszy raz o tym slysze.
> jaki to programik i czy monitoruje wszystkie modele hdd ?
> gdzie hdd ma czujnik ?
>
> MIron

Nie mam pojęcia, na jakiej zasadzie on działa, ale chyba nic nie ściemnia,
bo jak otwieram balkon, temperatura dysku po kilku minutach spada o jakieś 2
stopnie, a jak rano uruchamiam komputer to jest identyczna jak w pokoju -
23stC.
Zresztą pobawcie się sami, oto link z programem:
http://www.siguardian.com/hddt_beta.exe
Pozdrawiam. AVE