laptop vs PC - OT...moze nie

Autor: Ludwik (ludwik_obuchowski_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 14 Nov 2001 - 11:20:15 MET

Mam pytanie

planuje dokonac zakupu laptopa, ale mam pewna watpliwosc:

PC uzywam do pracy i do zabawy :-)
jakie warunki/parametry musi spelniac laptop abym mogl uzywac go rowniez do
giercowania (commandos, czasami strzelawki, symulatory)
Podejrzewam, ze moge miec problemy z wyswietlaniem, nie spotkalem sie z
laptopem ktory mialby na pokladzie grafike z dopalaczem,
Czy moje obawy sa zasadne? czy da sie ten problem obejsc (niestety Pc musze
sprzedac) ?
Prosze o pomoc

pzdr Ludwik