Re: Riva TNT2 M65 i problemy

Autor: Piotr J. (piotr_j_at_interia.pl.NO.SPAM.PLS)
Data: Wed 14 Nov 2001 - 11:01:00 MET

Użytkownik "Piotr Sobalkowski" <sobal_at_lucent.pl> nabzdurzyl w wiadomości

> "Darek" <darkvad_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> tym
> >
> Od zarania dziejów wiadomo o problemach wspólpracy Rivy i chipsetów VIA
>
> Pozdrawiam

Wiadomo? Komu?

W opisywanym przypadku problem musi tkwić w samej karcie, i chipset Rivy nie
ma tu nic do rzeczy. Tym bardziej ze kolega Piotr nie czyta postów
dokładnie, tylko plecie bzury: ten sam problem był na płycie z chipsetem
Intela.
a tak w ogóle, to nigdy nie było czegoś o symbolu M65.

Darek- jeżeli karta jest jeszcze na gwarancji, to po co się męczysz?
Pozdr.
Piotr