Re: Nagrywarka LG.??

Autor: M.M. (bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 14 Nov 2001 - 10:57:47 MET

"Żurek" napisał(a):

> Słyszałem od kolegów, że nagrywary LG bardzo często się psują (są to
> informacje niepotwierdzone). Czy mogliby wypowiedzieć się w tej kwestii
> użytkownicy tego sprzętu.?? Interesuje mnie zakup LG GCE-8160B (16/10/40).
> Napęd w testach wypada dobrze i ma też atrakcyjną cenę. Tylko te opinie.
> Będę b. wdzięczny za każdego rzeczowego posta. :):):)

Sprzedałem w ub roku kilkanaście nagrywarek LG różnego tyu 8, 4 i niedawno 12
o ile wiem to żadna się nie zepsuła. Nagrywarę LG 16/10/40 katuję od 2
miesięcy osobiście i jest super a Yamaha 8X8X24 zdechła po 8 miesiącach a
druga 4 padła po pół roku a niby miała być super w dodatku nie miała
Burnprofa.
MACIEK