Re: Kamera internetowa

Autor: chd (christo_at_giotto.art.pl)
Data: Wed 14 Nov 2001 - 10:13:31 MET

> Chciałbym kupić kamerę internetową, i zastanawiam się czy może mi on
> posłużyć również jako skaner.

raczej nie...
powód: mała rozdzielczość, kłopoty z równomiernym oświetleniem dokumentu i
ustawieniem ostrości

> Proszę grupowiczów o podzielenie się uwagami na temat kamer internetowych.

kamerki są optymalizowane do przesyłania obrazu przez sieć, mają małą
rozdzielczość
znacznie gorzej niż skanery odwzorowują kolor...

jeżeli potrzebujesz przedewszystkim skanera
- kup skaner ( od 300 zł ) i tanią kamerkę internetową do videokonferencji
(np.: Dexxa WebCam za niecałe 130 zł)
- jeżeli potrzebujesz kamery to kup aparat cyfrowy z funkcją kamery... tutaj
oczywiście cena jest wysoka...

chd