Re: pytanie laika Biosowego

Autor: Chooch (lawniczak_at_idea.net.pl)
Data: Wed 14 Nov 2001 - 09:49:48 MET

> Przy starcie komputera ma dwa rodzaje ostrzeżeń: czasem:
> CPU is unworkable - please check soft menu (albo jakos tak)
> a czasem:
> Checksum error - dafaults loaded.
> Po obu komunikatach po klapnięciu w F1 komputer pracuje normalnie.
> Czy jest ktoś w stanie powiedzieć co to takiego?

Prawdopodobnie kiepska bateryjka podtrzymująca ustawienia BIOSu (jaką starą
masz płytę) ?
Chociaż ostatnio na Abicie KT7A bios checksum error pojawiał mi sie jak
ustawiałem szynę 133 dla Athlona 1.4 (po ustawieniu na 100 komp chodził
OK) - okjazało się, że po wymianie egzemplarza płyty wszystko jest OK.

pozdr.
CHOOCH