Problem jeszcze raz

Autor: Atreides (atreides_at_plusnet.pl)
Data: Wed 14 Nov 2001 - 09:41:33 MET

Witam,

Windows ME:

mam problem następującej natury:
mam komputer PIII733 z płytą Asus CUV4X, 384 RAM, dysk Seagate U6 30 MB, i
kartę grafiki Prolink X-Player GForce II GTS Pro 32 MB, do tego sieciówka
3Com, Tuner TVPhone 98, SB Live.

- Każda gra korzystająca z GL zawiesza się po kilku sekundach np.
Serious Sam, Quake III, Tribes II. Gry korzystające z Direct3D chodzą spoko
(Diablo II, Sacrifice itp.)

Czy według was jest to problem sprzętowy (awaria karty video itp) czy raczej
coś z konfiguracją - nie muszę dodawać, że sprawdzałem z różnymi driverami i
setupami GLSetup.

Proszę o pomoc

Atreides