Re: SB AWE32 pnp

Autor: Silver Ghost (s_silver_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 14 Nov 2001 - 01:41:39 MET

On Mon, 12 Nov 2001 18:56:10 +0100, Krzysztof Pawleta
<pawletak_at_poczta.onet.pl> wrote:

>1) Szukasz pliku C:\WINDOWS\CTPNP.CFG
>2) Wstawiasz DISABLE na odpowiednie użądzenie:
>[IDE]
>Disable=1
>Csn=1
>LogDev=1
>CardId=CTL0042
>Serial=00018f16
>LogId=CTL2011
>Port0=168
>Port1=36e
>Irq0=10
>
>3) Dajesz Read-Only na ten plik (żeby Win sam, sobie nie włączył ;-(

Sorki, ze tak dopiero teraz sie odzywam, ale w wyniku bojow o
przerwania, mialem przez jakis czas problemy z modemem.

No wiec po kolei. Znalazlem ten plik, poniewaz nie odnalazlem w nim
tej sekcji, to ja dopisalem, ustawilem RO, w menadzerze wylaczylem
kontroler, zrobilem reset i .. bylem przez chwile szczesliwy.
Faktycznie winda podawala, ze na 10 IRQ nic nie ma, ale proba
wepchniecia czegokolwiek na to przerwanie konczyla sie niepowodzeniem,
badz konfliktem.

Jak na razie, komp przy starcie w tabelce podaje mi ze 10 przerwanie
idzie dla kontrolera IDE z dzwiekowki. Dopiero jak tam to zniknie to
bedzie git ... chyba ? Kiedys juz udalo mi sie to zrobic jakims
progsem ISA Configuration Utility, ale teraz proba zaladowania
driverow do niego konczy sie zwiecha.

Nic, jeszcze powalcze .. za wszelkie sugestie i rady bede wdzieczny.

Pozdrawiam

--
Silver Ghost
// Doswiadczenie zmienia sie proporcjonalnie