Re: HP 840 problem w czarno-bieli :)

Autor: Rafał Lipski (anty_at_spam.pl)
Data: Tue 13 Nov 2001 - 17:12:42 MET

Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl> wrote:

> Z tego co mi wiadomo sterowniki HP w trybie odcieni szarości używają
> zbiornika kolorowego też -- i czasem wychodzi BW-niebieskie zdjęcie,
> raz miałem BW-czerwone... Chore, ale niestety normalne w HP.
>
> Na szczęście sterowniki MS zazwyczaj drukują poprawnie (dlatego do
> druku BW używam do mojej HP 930C sterowników do starego HP LaserJeta).

Win98, nie wiem czy w windowsie są do tego modelu sterowniki, w każdym razie zainstalowane są
te z płytki (teraz nie mam dostępu do tego kompa, więc nie mogę dokładnie sprawdzić), może
poleciłbyś jako który model mam ustawić żeby działało (no chyba że dojdę metodą prób i
błędów). Tam gdzie było czarne to dobrze się wydrukowało, ale np. twarz i tło właśnie wyszła
błękitna - efekt naprwdę niezły, ale niestety niepożądany :((( Jutro jeszcze popróbuję ze
sterownikami może coś się uda :)

Pozdrawiam, Lipa
 Gadu-Gadu: 12179
 E-mail: lipa_at_pg.gda.pl
"...żeby chłop z gołą babą w windzie nie mógł"