Re: VIA KT133A...

Autor: GLide (glide_at_kreacja.pl)
Data: Tue 13 Nov 2001 - 23:41:34 MET

On 13 Nov 2001 09:52:28 GMT, Slawomir Marczynski
<slawek_at_s1.tuniv.szczecin.pl> wrote:

>Tyle, ze ow "trick" wprowadzono po to i tylko po to, aby chipset
>chcial w miare poprawniwe obslugiwac karte dzwiekowa. Bo bez tego
>ani 686 ani 686b nie potrafia zagrac nawet prostej melodyjki na
>SB Live! bez tzw. [...], czyli serii trzaskow i szumow.
Najglupsze jest to, ze jakos na innych kartach wszystko gra :-)
Wiec co jest zchrzanione VIA czy Live!?
A jescze ciekawsze jest ze na moim KT133A (Asus A7V133) i Live muzyka
gra czysto (jesli Live! potrafi czysto grac.)

Jaki z tego moral?
Ano taki ze jak kupisz badziewiasta (zle zaprojektowan plyte) - co
czesto sie spotyka w tych tanszych modelach to sie ppozniej nie dziw.
I jescze jeden jest taki, ze jak ktos ma problem z AMD to zawsze
znajdzie jaki pretekst by powiedziec, ze jest beeeee mimo, ze jakos
tak dziwnym trafem wystarczy czasem chwile pomyslec (czy to podczas
samych zakupow, czy tez pozniej podczas konfiguracji sprzetu).

Pozdrawiam
GLide

PS. Jesli wg. Intela I815 obsluguje 512MB to mam to traktowac jako
taki fajny 'ficzer' czy bug?