Re: przelacznik do monitora

Autor: oswald (oswald_at_icpnet.pl)
Data: Tue 13 Nov 2001 - 23:46:19 MET

> mam 2 komputery (jeden pelni funkcje serwera)
> i tylko jeden monitor (ze wzgledu na oszczednosc)

Ja mam 4.. i mam przelacznik elektroniczny...

> czy istnieje moze taki przelacznik do monitora, >klawiatury i myszki
razem?

Oczywiscie, ze istnieje. Wiele rodzajów. na przykład:

Przełącznik VGA + Klawiatura PS/2 + Mysz PS/2 (4) "bardzo wysokiej jakości
urzadzenie do podłączenia czterech komputerów do jednego zestawu peryferii"

i kosztuje 94PLN - do tego musisz doliczyć kable do każdego kompa. Wesja na
dwa kompy kosztuje około 85 pln. Mowa oczywiście o analogowych.
Elektroniczne ( z funkcją skanowania, wybierania akurat aktywnego kompa) są
znacznie droższe - nawet 10x.

Pozdrawiam,
J.T.