Re: Toshiba notebook - jak to otworzyc?

Autor: Marcin Szplit (M.Szplit_at_klub.chip.pl)
Data: Tue 13 Nov 2001 - 22:34:48 MET

Użytkownik "Wojtek Frabinski" <wojtekfr_at_alpha.net.pl> napisał w wiadomości
> Czym mzoe grozic przegrzanie notebooka? Zagotuje mi sie to, czy tylko
> wylaczy ?
> --
Procesor powinien się wyłączyć (jeśli to Intel). nie wiem tylko jak
zareagują inne komponenty. W notebooku do którego mam dostęp po jakiś 5
godzinach pracy karta sieciowa PCMCIA (Xircom) jest tak gorąca, że trudno ją
utrzymać. Komputer pracuje stabilnie i nie wiesza się. Wiatraczek włącza się
dość regularnie po jakiejś godzinie pracy. Więcej pomysłów nie mam. Na to
żeby otwierać służbowego notebooka to się chyba nie odważę ;)
Marcin