Re: VIA KT133A...

Autor: R4v (raist_at_poczta.fm)
Data: Tue 13 Nov 2001 - 19:53:22 MET

"Mariusz" <mariusz_at_cz.onet.pl> wrote in message
> Cześć !
> Użytkownik "SS" <ssobie_at_poland.com> napisał w wiadomości

> nigdzie

Creativa

> juz
>
> Tak się przysłuchuję tej dyskusji.... Przypomina mi się wojna klanów Atari
> Commodore z zamierzchłych czasów. Równie bezsensowna co i wojna Intelowców
> AMD-kowcami (?)...

Jak to bezsensowna! Choc to Atarowcow duma, mozliwosci ma Spectruma, Atari
ST, yeee, yeee, yeee ;)

> A wracając do Waszej dyskusji, oczywiście winę za niedziałający chipset
Via
> ponosi cały świat, który prodkuje te lajwy, rivy, itd ("Co do trzaskow z
SB
> Live to raczej wina zlej jakosci sterownikow Creativa...") niż sama Via.
> Riva też swego czasu nie działała na Via... Co zrobiło Via? Przebudowało
> cały chipset, aby te karty działały...

No to ja przepraszam, jak reszta dziala a sprzet nVidii nie to co tu jest
nie tak? A ze Creative ma najbardziej spieprzone sterowniki, ktore nawet nie
supportuja hibernacji w Win9x to juz wiadomo od dawna. Uklad jest na tyle
dobry na ile oprogramowanie do niego :P

Raf