Re: sony - co warte napedy tej firmy

Autor: +Paweł (paulos_at_kki.net.pl_heregoesantispam_)
Data: Tue 13 Nov 2001 - 12:04:19 MET

syfon wrote:

> czyzby nikt nie uzywal produktow tej firmy? sa nic nie warte, czy co?

Me używa. Me bardzo zadowolony z nagrywarki 12/8/32. Szybka, cicha i ma
fajny soft.
Ale ponieważ kosztuje więcej niż przeciętne modele i nie jest tak dogodna
do kopiowania
zabezpieczonych płytek, to zainteresowanie niewielkie.

A ta maszynka z DVD x 16 to najnowszy model i pewnie faktycznie niewielu
ma obecnie
uzytkowników.

+ Paweł +