Re: Zawiechy Winodows + Sprzęt

Autor: Damian K. (damian12_at_NOSPAMgo2.pl)
Data: Tue 13 Nov 2001 - 15:05:47 MET

Użytkownik Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3BF026C1.EB6AB9EB_at_magsoft.com.pl...
> Hi,

Dzieki za odpowiedź :-).
Probowałem i okazało sie, że komp zawieza sie tak jakby przy dużym
obciążeniu odczytu z dysku np. gdy Audiogalaxy czyta mp3 na dysku na
rozpoczęcie Windowsa???

MOze w zasilaczu sie cos popaliło bo kontroler i dysk chyba razcej
wykulaczam gdyz gdyby byl dysk to by sie wszystko kaszaniło a gdy by był
kontroler siem spaił to komputer by sie wogóle nieuruchamiał.

Pzodófka
Damian K.