Odp: obudowa

Autor: JaceK (pcjack_at_polbox.com)
Data: Tue 13 Nov 2001 - 13:44:01 MET

Użytkownik <rafalm_at_a4.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2d9d.000000a6.3bf1103c_at_newsgate.onet.pl...

> Możesz wybrać wśród markowych serii np: Codegen, ModeCom (FeelV).
> ================
Modecom fakt, pojemny...Jeśli płyta jest "mało obszerna" zmieści się 4
sztuki, pod warunkiem, że są krótkie (3 kieszenie odpadają). Codegen tylko
dłuższy- jeszcze kiepsko to znaleźć (np. paskudna Stella na 3 szt.)
Modecom'y nie podobają mi się od strony zasilacza...Dystrybutor twierdzi, że
ma parę lat gwarancji i wymieniają od ręki, ale cóż z tego, jeśli są
bardziej awaryjne od Codegen. Możesz też zwrócić uwagę na Task (seria
TK3xxx, m.in.California Comp., Compact), są z aprobatą Intel P4 i mają dosyć
dużo miejsca (szerokie, 4 półki). Od strony akustyki nie ma to jak Codegen i
pochodne (więc Eurocase np. też). PC z Intel Box i toto chodzi lux. Wada-
cicho=wolniejsze obroty wiatraka=cieplej.

-
Jacek Kuna