Duron 750 czy Duron Morgan 1 Ghz ...

Autor: Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl
Data: Tue 13 Nov 2001 - 13:17:21 MET

Witam !

Zapewen uznacie to za dziwne pytanie ale mam możliwośc "doboru" ponad 20
procesorów AMD Duron 750 Mhz i zapewen znajdzie sie jakiś który pójdzie na
1Ghz (FSB 266). cena jest tez dośc konkurencyjna - 225zł.

Na korzyśc morgana przemawia trochę ulepszona konstrukcja no i to ze jest już
1Ghz ale tylko na FSB200.
Także cena jest wyższa bo około 375zł.

Różnica cenowa więc pomiędzy takimi procesorami jest dośc spora 150zł a w
wydajności raczej mała.

Z tego co się dowiadywałem nikomu nie udało się odpalić Morgana 1Ghz na 1,33Ghz
więc co sądzicie ?

Aha mam płytę ECS na SIS735 , grafę Geforce1DDR Creative i 256MB DDR 266 Ram.

Aha prosz eo jak najszybsza odpowiedź ..

Thnxs