GeForce2 MX 400 problem

Autor: as (wbrat_at_inetia.pl)
Data: Tue 13 Nov 2001 - 13:16:51 MET

Nie wiem czemu, ale po włączeniu czegokolwiek co wymaga akceleracji, komp po
kilku sekundach wiesza się. (np. podczas tesów 3DMark`iem). Raz nawet
pojawiła mi się niebieska plansza z informacją, że moja karta graficzna
"zapętliła się" (niestety nie mogę dokładnie zacytować, bo nie spisałem
wtedy, a teraz jak na złość plansza pokazać się nie chce - po prostu komp
się wiesza).
W czym jest problem? Sterowniki mam nowiutkie. Czy to karta jest rozwalona??
(mam ją dopiero od niedawna. W 3dMark2000 wiesza się podczas testu
Helicopter i Adventure - w pozostałych, czyli tych mniej "zaawansowanych"
wszystko jest ok).