Jak odzyskać dane z dysku?

Autor: Rafal (Rafal_at_magma.com.pl)
Data: Tue 13 Nov 2001 - 11:38:56 MET

Witam wszyskich!
Mam poważny problem. Padł mi dysk (Caviar 3,2G). Może ktoś ma pomysł w jaki
sposób mogę odzyskać z niego dane. Był na nim Win95 i trzy partycje. Próbo
wałem złapać choćby jedną pod Win lub Dos'em ale nic z tego (BIOS widzi go,
fdisk natomiast bardzo dziwnie). Wsadziłem go też do lodówki na jakiś czas
ale i to nie pomogło. Czy da się jakoś odzyskać dane bez ewentualnego prze
kładania elektroniki dysku. Proszę o pomoc. bardzo mi na tym zależy. Z góry
dziekuję.
Pozdrawiam. Rafał