Re: Plyta do Durona 800, jaka?

Autor: plachecki_at_post.pl
Data: Tue 13 Nov 2001 - 10:05:37 MET

| A podkrecales go cos?

nie bo i po co chodzi wydajnie, jakbym chcial szybciej to kupilbym przynajmniej a1200, a tak poza tym nie chce mi sie wykrecac plyty z obudowy, zdejmowac wielkiego radiatora i malowac mostkow, poza tym potem znow montowac i jakby nie chodzilo to znow demontarz, malowanie itd.

poza tym mam procka z nakleja serwisowa na mostkach - ktos tak perfidnie przykleil, a zerwanie= zniszczenie naklejki= konicec gwarancji :)

| A gdziesz tak tanio sprzedaja te plyty?

w komputroniku w hurtowni :))))))))
tylko tam kupuje :)

| Ej, ktos cos wie na temat plyt ECS?

ja nie, ale uwazam ze kompa nalezy skaldac dobrz i tanio, ale w przypadku ecs'a ie az tak tanio :)

| Pozdrawiam
| McBain

ja również