Padł HDD POMOCY !!

Autor: Tomasz Rosikoń (t.rosikon_at_ce3.pl)
Data: Tue 13 Nov 2001 - 09:35:52 MET

Witam
Padł mi dysk a dokładnie tablica partycji :((
Wszystkie daje poszły sie ..... a może nie :))
Czy jest jakiś sposób na odzyskanie danych ze skasowanych partycji ?
Próbowałem użyć ndd i coś znalazł - 3 partycje ale nie wiem ska one sie
wzieły :) bo przed padem dysku nie było ich (istniały dawno temu)
Teraz w PqMagic widze te 3 partycje ze starymi danymi a pozostała cześć
dysku widnieje jako Unallocated :((
Co zrobić ? Czy coś w ogóle da sie zrobić :(( ?

Pozdrawiam
Tomasz Rosikoń