Re: Toshiba notebook - jak to otworzyc?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 13 Nov 2001 - 08:54:26 MET

Użytkownik Wojtek Frabinski <wojtekfr_at_alpha.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:uhl0vto3luvqua4n1vqtqt6qm4dm7gska3_at_4ax.com...

> 100 to moze nie, trzymac w rece jeszcze sie da.
> Ale spod komputera tez jestdosyc goracy.
>
> Czym mzoe grozic przegrzanie notebooka? Zagotuje mi sie to, czy tylko
> wylaczy ?
> --
szybko się grzeje ??? czy podczas pracy w ogóle włącza sie ten wentylator
???
czy zwiesza się jak się nagrzeje ???
a..... z ta srubka to moze gdzieś pod jakas klapka (od akumulatorów czy pod
klawiatura ukryte)