Re: ibm dysk

Autor: tom (tokr21_at_polbox.com)
Data: Mon 12 Nov 2001 - 21:39:41 MET

> Taki dysk smiga u mnie od roku. Stan obecny nie budzi zastrzezen, poza 8kb
> baduff. Mozesz przeanalzowac swoj dysk fittness drivem (musiales sie na
> niego natknac skoro uzywales ibm tool). Mi pozostaje czekac na sadny

Witam
... właśnie odebrałem z serwisu DTLA-307045
1. dostałem nie swój dysk wszystkie śruby wskazują, że dysk był rozkręcany
???
2. dysk buczy jakby talerze nie były wyważone ???
3. boję się trzymać dane na nim !!!
4. nie ma jak go sprzedać bo kto kupi dysk ze zniszczonymi śrubami (oddałem
do naprawy w idealnym stanie
jeżeli chodzi o wygląd a dostałem jakby miał z 5 lat) to jest serwis.
5. jeszcze mam dwa identyczne dyski :-(((
6. są to moje ostatnie IBM ( niech ta firma idzie prostować banany ) a nie
produkuje dyski.
7. zapomnijcie o dyskach IBM szkoda pieniędzy lepiej wydać na piwo
przynajmniej nie będzie stresu.

--
Pozdrawiam Tomasz Kruk
tokr21_at_polbox.com