Przenosne dyski (w kieszeni) do laptopa

Autor: Yarroll (komin_at_boruta.demo.pl)
Data: Mon 12 Nov 2001 - 19:34:29 MET

Witam,

Mam pytanie co do ustrojstw jak w temacie. Podlaczanych przez port USB.

Te dyski roznia sie od zwyklych jakims sposobem zasilania... pradem
podkladu... czy tez czyms w tym rodzaju :-)) - slowem do normalnych
komputerow (stacjonarnych) uzywa sie czegos innego.

Powiedzmy ze kupuje cos takiego i po tygodniu laptopa trafia mi szlag. Czy
to by znaczylo ze w celu uruchomienia takiego przenosnego dysku i odzyskania
zapisanych na nim danych musze znalezc kogos z laptopem ?? albo kupic nowego
laptopa?? Moze sa jakies przejsciowki, adaptery itp.?

Kanal z tymi laptopami :-(( Wszystko 10 razy drozsze i 5 razy mniej trwale
:-((

Pozdrawiam
Yarroll