Re: Wspolpraca VIA 266/266A z grafika na ATI Rage 128Pro

Autor: Artur Kobus (rutryx_at_interia.pl)
Data: Mon 12 Nov 2001 - 20:56:10 MET

MariuszK wrote:

> Czy ktos ma jakies doswiadczenia z polaczeniem jak w temcie. Slyszalem ze
> karty gr. z tym procesorem zle wspolpracowaly z VIA 133A (konkretny
> przypadek dotyczyl plyt Abita z tym chipsetem i polegal na czestych
> zawieszeniach systemu).

Sprawdzone na ECS K7VzA z ATI VIVo, Ultra i zwykla Rage 128 Pro- bardzo
ladnie pomyka, a tam jest wlasnie 133A...
Na starym Microstarze (oznaczenie? z KT133A) tez chodzilo.

> Mam konkretnie ATI All-in-Wonder z Rage 128Pro i
> chcialbym do tego dokupic Athlona 1GHz z plyta na VIA 266A.

Skoro 266A jest znacznie lepsza od 133A to IMHO nie widze przeciwskazan.

Abit? Poczekaj na nowsze wersje plyt, wstrzymaj sie z zakupem.

--
POzdr.  Artur Kobus  rutryx_at_interia.pl