Problem z karta sieciowa

Autor: Grzegorz (grzegorz_si_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 12 Nov 2001 - 19:40:39 MET

Mam nastepujacy problem w systemie zainstalowane die rakty sieciowe: compex
jakas tam na isie ze dzialajaca jako zgodny z Ne200 i realtek RTL8029 na
pci. do tej "zgodnej" mam podpiete wyjscie na zewnątrz sieci a do tej
drugiej inny komputer do wymiany danych tylko miedzy tymi dwoma komputerami.
Dotychczas wszystko dzialalo bez problemu. Ostanio zrobilem upgrade biosu
(plyta soltek 75 KV2 - X) no i porobilo sie: gdy sa zamontowane obie karty
to windows albo startuje baaaardzo dlugo a najczesciej wogole sie zatrzymuje
podzas uruchamianie (w momencie kiedy znika logo startowe). Po wyjeciu karty
Realtek wszytko jest w porzadku normalnie lacze sie z internetem i siecia
lokalna. Po powtornym wlozeniu to samo. probowalem przeinstalowac system ale
to nic nie dalo. Instaluje sie w porzadku, ale po zainstalownia wszystkich
sterownikow do urzadzen znowu nie chce sie winda uruchomić?
Co mam zrobic?
Karta jest chyba w porzadku. Zalezy mi na tym aby obie chodzili.
Grzegorz