Re: [floppy] Problem ze zlozeniem kompa

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Mon 12 Nov 2001 - 18:13:15 MET

"Majkel" <raptek_at_go2.pl> wrote in message news:3bedca70$1_at_news.vogel.pl...
> wyskakuje 'floppy a installed' i i tak zostaje,
> nie pomaga nawet wlozenie do napedu dyskietki systemowej,
> po prostu w ogole jej nie czyta.

A czy w BIOS masz ustawione "seek floopy at boot" (lub coś w tym guście)?
Bo jeśli nie masz, to nie sądzę aby przyczyną zwisu był floppy - bez
włączonego sprawdzania floppów przy starcie mój komputer startuje bez
problemów nawet gdy ma odłączone floppy. Zwisa dopiero przy pierwszym
dostępie do floppa ale już z aplikacji (np. Windows) ale boot odbywa się
bez problemów niezależnie od tego czy flopp jest podłączony czy nie jest.
Wydaje mi się więc, że diagnoza o uszkodzonym kontrolerze dyskietek nie
musi być prawdziwa i wciąż proponowałbym potwierdzenie jej...