Re: nowy pecet - prosba uprzejma o doradztwo

Autor: Vefour (horrendum_at_wp.pl)
Data: Mon 12 Nov 2001 - 17:21:27 MET

Notebooka mam.

Komputer do
a. praca własna w domu (ale tu bez ządnych bajerów, wordy, excele.
powerpointy)
b. intermet rzecz jasna (isdn)
c. trochę gierek, różnych bez preferencji - od symulatorów do szachów

pozdrawiam i prosze raz jeszcze - dla mnie to obecnie magia, athlony,
intele, masa chipsetów, nie chce mi się szczerz mówiąc przedzierać przez
stosy opisów i testów, pzoa tym bardziej wierzę Wam ,

rgds

V.