Re: Jaka KARTA z TV-out do ogladania DivX na TV ????????????

Autor: -=KEVLAR=- (kevlarcd_at_terramail.pl)
Data: Mon 12 Nov 2001 - 14:52:16 MET

Użytkownik sobolu <sobolu_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9soj1n$1t9$1_at_news.tpi.pl...

> Nooo stary. Jeœli twierdzisz że DivX4 i DVD sš praktycznie identyczne
> jakoœciowo to ..... przyda Ci się wizyta u okulisty i laryngologa

E wiesz co bez przesady.
I tak nic nie pobije multikina. Czy DVD czy DivX to i tak syf straszny.
Ale jak ja mam 200 DivXow za darmo, to nie bede kupowal DVD i plyt z filmami
bo nie ma tu gdzie pozyczyc. A zawsze to lepsze niz siedzenie przy
monitorze.

A co do jakosci, to widzialem gdzies w sklepie DVD i wiele to nie odbiega.
No bez przesady znowu.

Poza tym prosze sogestie odnosnie sprzetu a nie wyzszosci DVD nad DivX