Czym testować pamięć?

Autor: Maciej Nowak (novaxim_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 12 Nov 2001 - 12:35:57 MET

Witajcie!

Poszukuję jakiegoś dobrego programu do testowania pamięci. Rozszerzyłem RAM
i czasami mi wyskakuje: "Program wykonał niepoprawną operację i zostanie
zamknięty...". A tak poza tym wszystko jest O.K. i nie mam błędów przy
pakowaniu, jak to zwykle bywa z najgorszymi uszkodzeniami pamięci.
Podejrzewam też płytę główną, ale wolę się upewnić.
Testowałem ją pod DOS'em programem PCCHECK (super program). Ale kiedyś
zawiódł mnie jego test pamięci, więc może lepiej czymś pod Win?
I jeszcze jedno: jeśli pod win to nie chcę tego instalować i najlepiej jakby
nie robił ten programik wpisów w rejestrze - nie lubię tego.
Z góry dziękuję,

Maciej N.