problem z karta graf.

Autor: badtime_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 12 Nov 2001 - 12:41:24 MET

hi
mam monitor ktory w trybie dos oraz 600x480 wymaga 120Hz. i problem ani riva
TNT ani GForce nie maja takiego taktowania domyslnie na wyjsciu i nie widze
biosu dosu i innych. w windozie mam powerstripa ktory wymusza taka
czestotliwosc na karcie ale nie dziala to np. z karta tel...

wiec pytam. czy istnieje oprogramowanie do zmiany w biosie karty wyjsciowej
czestotliwosci dla poszczegolnych trybow rozdzielczosci. chodzi o GForce 2MX
100/200.

BT