Re: Kilka pytań i zestaw do oceny... :-)

Autor: GLide (glide_at_kreacja.pl)
Data: Mon 12 Nov 2001 - 12:21:32 MET

On Sun, 11 Nov 2001 14:23:11 +0100, "@r2r" <artur_at_symboliczna.net>
wrote:

>zasilaczach codegena zwłaszcza tych 300W. A ja mam 250W i "wisi" na nim
>zestaw: 2xHD, nagrywarka, Cdr, athlon 1200, sbAVE64, gf2, sieciówka, tv i 2
>dodatkowe wentylatory w obudowie. I to działa na zasilaczu codegen 250W.

A u mnie 2xHdd (czasem 3), 2xCD, CDRW, GF2 MX, Live, Siec, modem,
Mistyque + RainbowRunner), Duron933, oprocz wentyli na Grafie i procku
jeszcze jeden duzy w boudowie i Codegen 250W dzialal bez zarzutu przez
rok az do zeszlego tygodnia. Niestety troche napiecia zasilajace
zaczely swirowac i Qunatum Fireball LM zacząl sie resetowac (wrazliwy
sie @$%#$%^#^ znalazl). Co ciekawe Fujitsu dzialal bez zajakniecia.

Kupilem Cedegena 300W (85zl) i jak na razie ok.
Na gieldzie Elighty 250W sa po 150 - i tu jest pewien szkopul.

Pozdrawiam
GLide