Re: Jaka KARTA z TV-out do ogladania DivX na TV ????????????

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 12 Nov 2001 - 10:53:50 MET

<rafalm_at_a4.pl> wrote in message

> Czy nie lepiej zafundować sobie stacjonarny odtwarzacz DVD? Cenowo
> wyjdzie pewnie podobnie, a jakość DVD z Divxem jest nieporównywalna:)
> Tym bardziej, że za wypożyczenie płytki DVD trzeba zapłacić mniej niż
> za Divxa.

pewnie, ze na dvd masz lepsza jakosc, ale divxy masz za 1,5 zl (tyle chyba
kosztuja najtansze plytki - gdzie za tyle wypozycza mi dvd?????), a nawet i
to nie jest potrzebne, bo jak trzymasz je na hdd, a po obejrzeniu kasujesz,
to koszty zerowe !

a do tego sprzet jak widzisz jest, a dvd musialby kupic, wiec jest mala
roznica!

a co do karty, to proponuje ktoras ati z ukladem Rage Theater odpowiadajacym
za TV (Rage Fury, Xpert 2000, Radeony)
np. Rage Fury ViVo, i jak podlaczysz do TV, to jeszcze bedziesz mogł robic
screen szoty, czy np nagrac sobie cos z tv (tylko w malym okienku i slabej
jakosci na takim sprzecie), ale np zeby nagrac sobie wiadmosci lub jakis
talk show, jak pozniej wrocisz do domu to akurat ;)