Re: ECS K7VZA i SB Live - problemy

Autor: Zbigniew Rutkowski (rutkowskiz_at_zetokat.com.pl)
Data: Mon 12 Nov 2001 - 09:48:13 MET

Użytkownik "Conti" <conti_at_alpha.net.pl> napisał w wiadomości
> Generalnie chodzi mi o to ze live powodowalo zwisy kompa czesto i gesto
> dopiero po wywaleniu go i przeinastalowaniu windy komp chodzi dobrze.
> Znalazlem na stronie ECS z biosami informacje ze cos tam poprawili w
wersji
> 3.2e a ja mam 3.2d i dotyczy to kart SB na PCI i win98 se, a ja uzywam me.
> Czy upgrade biosu cos poprawi ?

W moim przypadku pomogło. Wystarczył upgrade na 3.2b (wtedy była to
najnowsza wersja). Wszystkie dolegliwości "jak ręką odjął". Po ponownym
instalowaniu systemu (na wszelki wypadek) okazało się, że nawet bez
sterowników 4in1 wszystko dobrze działa. Oczywiście nie ma pewności, że u
Ciebie będzie tak samo. Czytałem, że wpływ może mieć również karta graficzna
i slot PCI do którego włożona jest karta SBLive - podobno najlepiej
zamontować do czwartego. Musisz próbować.