Re: SB 128 czy LIVE

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Mon 12 Nov 2001 - 08:27:33 MET

Użytkownik Michal <sunshine_at_viper.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9smne4$9de$2_at_news.tpi.pl...
> Jakie roznice??? Chodzi mi generalnie o probkowanie - basy i soprany. Czy
> SB128 ma wyjscie na 4 kanaly?! Moze lepiej poczekac i dolozyc do LIVE'a.
> Ewentualnie moze polecicie mi dobra karte GENIUS / ZOLTRIX itp..

sorry ale SB128 - to stara , b.stara karta i jakością oraz możliwościami (3D
A3D i EAX WAVETABLE) nie doruwnuje Live'owi anie innym nawet tańszym kartom
muzycznym (płacisz tylko i wyłacznie za firme Creative) - dobra to ona była
w czasach Opti i pierwszych FM