Re: dysk 5400 obr. czy 7200 obr./min

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 11 Nov 2001 - 02:13:52 MET

"R.B." wrote:

> > Czy Maxtory sa dobrym pomyslem (40 GB)?
> zdania sapodzielone.

Ja jestem tego ekstremalnym przykładem: jako najlepsze dyski uważałem
Quantum, a Maxtory były u mnie na końcu listy... Po wykupie Q przez M
nie mam pojęcia czego się spodziewać po dyskach Maxtora ;-(

P.S. A co do tematu, to sam mam mieszane odczucia: wolałbym cichszy
dysk (cichszy za jakieś 2 lata: jaką mam pewność, że obecne 7200 nie
"rozgwizdają się" po okresie gwarancji? -> Może ktoś ma wehikuł
czasu, aby się przekonać?)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|