Re: ogonki i drukowanie

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Sun 11 Nov 2001 - 22:37:55 MET

On Sun, 11 Nov 2001 09:56:10 +0100, "Kosiarz" <zraisok_at_poland.com>
wrote:

>Witam!
>Mam drukarkę Lexmark Jetprint 1020, Worda i problem: zamiast polskich znaków
>drukowane są prostokąciki. Ale drukując stronę testową, czy spod notatnika
>wszystko jest dobrze. Także stara igłówka wszystko ładnie drukuje.
>Co to może być?

HKEY_CURRENT_USER
    Software
        Microsoft
            Office
                8.0
                    Word
Znajdujesz swoją drukarkę i z Edycja, Nowy, Wart. ciągu; klikasz na
nowy element i wpisujesz Nazwę wartości: Flags, dane wartości: 8192.

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl; http://www.zuko.prv.pl - wyciszanie wiatraków