Re: monitory - jaki kupic

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 11 Nov 2001 - 20:38:38 MET

sOnic napisał:

> warto mysles nad kupnem 19, bo juz niedlugo to bedzie standard
> (przynajmniej ja bym tak postapil)
Standardem moze i bedzie, ale pewnie wczesniej standardem zostanie
plaski monitor TFT LCD.
Bo juz LCD 15" kosztuje tyle co szklana 19", a przynajmniej nie
promieniuje, nie elektryzuje powietrza.

Za 3 lata pewnie nie bedzie juz szklanych 15", zastapia je LCD w tej
samej cenie.
Teraz pojawila sie moda na plaskie komputery wbudowane w LCD, na
wysiegniku,
I to pewnie bedzie standard biurowy za 2-3 lata.

Jacek