Re: temp Durona?

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Sun 11 Nov 2001 - 18:12:06 MET

> mam ECSk7s5a +AMD Duron 800MHz +cooler Titan TTC D2 T,temperatura dosc
> szybko podnosi się do45-47 na CPU i tak zostaje bez wiekszego obciążenia
> kompa.Wewnatrz obudowy z 22 na 26 i bez zmian.Mam zdjetą obudowę bo

Właśnie zamieniłem swojego Durona 650 na Athlona 900. Duron chodził
na 700 przy temp. w granicach 35-39'C. Athlon zaraz ustawił się na
50-52'C. Po uruchomieniu Settlers IV temperatura, zaraz po wczytaniu
mapy podskoczyła do 56'C, i komputer wyłączył się ;) no ustawiłem
hardware monitor na 55'. Teraz zmniejszyłem napięcie rdzenia procesora
z 1,75 na 1,70V. Temperatura po dłuższej grze w S IV nie przekracza
53'C. Podczas normalnej pracy 46-47'C. Komputer jest stabilny jak zawsze ;)
Chłodnica to CoolerMaster DP5-5H51, taki mały 5x5cm.
Spróbuj zmniejszyć napięcie, to zawsze obniża temperaturę. Czasem
też stabilność, ale rzadko ;) W każdym razie Duronowi to nie zaszkodzi,
a napięcie zawsze możesz podnieść, jeśli będzie niestabilny.

Wonder