jaki tani dzwiek - SB128 ?

Autor: abs (abs_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 11 Nov 2001 - 16:39:33 MET

Mam AC97 na mojej plycie ECS K7S5A i jakosc dzwieku mnie nie zadawala.
Wydaje mi sie, ze lepszy dzwiek mialem na starej karcie ISA na chipie Opti
cos tam. Dlatego chce kupic cos taniego i dobrego. Nie potrzeba mi
fajerwerkow typu dzwiek 3D, 4 glosniki i inne takie - chce tylko zwykle
stereo i porzadnej jakosci przy sluchaniu mp3, plyt, gier a takze przy
nagrywaniu dzwieku przez line-in.
Czy SB 128 to dobry wybor ? Na allegro mozna takie kupic ponizej 50 zl.
Czy istanieja rozne wersje tej karty ? Jaka najlepiej kupic ? Aha i czy
nie bedzie sie w jakis sposob gryzla z moja plyta glowna ?
A jeszcze jedno: czy taki SBLive rozni sie od 128 ? Dzwiek 3D - to wiem,
czy czyms jeszcze oprocz pewnie malo slyszalnej roznicy w jakosci dzwieku
?
ABS