Athlon 1Ghz @ 1,2 Ghz - problem

Autor: Andys (andys_at_toya.net.pl)
Data: Sun 11 Nov 2001 - 10:50:57 MET

Witam,

Posiadam Athlona 1 Ghz (7,5 x 133) oraz płytę MSI K7T266 Pro2 (VIA KT266A),
cooler Spire 5E34B3-H (z miedzianą wkładką) max temp. 50C, pamięć KINGSTON
KVR266X64C25/256, zasilacz Enlight 230W.
Mój problem polega na tym, że procesor ten daje się stabilnie podkręcić na:
- 8,5 x 133 = 1133 1,75V
- 8 x 140 = 1120 1,75V
- 7,5 x 150 = 1125 1,75V
jednak przy próbie podniesienia częstotliwości do 1,2 Ghz (bez względu na
Vcore), komp wstaje ale Windowsy mają już problem z załadowaniem.
Moje pytanie brzmi: czy ten procek powinien chodzić na 1,2 Ghz? Jeżeli tak,
to dlaczego nie chodzi (za słaby zasilacz, czy może fakt zrobienia mostków
ołówkiem)?
Jestem ciekawy waszych opinii na ten temat, IMHO procek powinien chyba dać
sobie radę na 1,2.

Pozdrawiam
Andys