[OT] Serwis komputerowy - baza danych

Autor: Gozdek (gozdek_at_wsisiz.edu.pl)
Data: Sun 11 Nov 2001 - 10:18:12 MET

Czesc

Z gory przepraszam za OT ale wydaje mi sie, ze na tej grupie
znajde pomoc...
Wiem, ze wielu z was pracuje lub prowadzi serwisy komputerowe...
Mam do Was prosbe - na zaliczenie z baz danych musze
zaprojektowac baze do obslugi serwisu komputerowego.
Jesli mozecie to napiszcie mi co w takiej bazie wg Was powinno sie
znalezc. Wy na co dzien spotykacie sie z takim oprogramowaniem, wiec
najlepiej wiecie co jest Wam potrzebne do pracy (jakie informacje).

Bede bardzo wdzieczny za wszelkie informacje.
pozdrawiam
Gozdek
www.cconline.com.pl