ECS P6ISA-II + TNT2

Autor: intelek (pwol_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 11 Nov 2001 - 09:40:39 MET

Witam..

Mam plyte ECS P6ISA-II z integrowana grafika. Chcialem
odpalic TNT-2 na zlaczu AGP i pojawil sie problem....
Przegladnalem BIOS plyty i nigdzie nie znalazlem opcji
za pomoca ktorej moglbym wylaczyc grafike na plycie...
Myslalem ze moze znajde zworke na plycie ktora to zrobi
ale tez nie znalazlem...
Karta grafiki jest na pewno dobra. Liczylem na to ze jak
wsadze ja do plyty to automatycznie zostanie wylaczona
grafika na plycie a wlaczona zostanie TNT-2 na AGP.....
Czy ktos mial podobny problem i moglby mi pomoc ?
Z gory dziekuje....

Pozdrawiam......