Re: Z której strony dysk się

Autor: GoTaR (gotar_at_priv.onet.pl)
Data: Sat 10 Nov 2001 - 22:38:16 MET

T.F. <tf_at_motocykle.org> skribis:

> Tak samo (i od spodu, i od gory).
> Ale, jako ze na dole jest elektronika (ktora troche izoluje to cieplo)
> to cieplejsza wydaje sie gora.

Mam nadzieję, że tak jest.

> PS:
> Czy Ty za bardzo nie przesadzasz z obawami o przegrzanie ???

Cóż, nie lubię parzyć łapek o dysk (a zdażyło się, zdażyło), a strasznie
mi blaszak szumi, więc zapewne któryś z wiatraków przejdzie za jakiś czas
na regulację w zależności od temperatury; nie chcę, żeby dysk go budził,
czy ogólnie temperatura we wnętrzu.
Tak to jest, jak się na D800 (nic nie przetaktowane) założy za duże
śmigiełko (TTC-D5TB). A jeszcze szyny do dysku mi z dwoma wiatrakami
sprzedać chcieli - wtedy to by mi ta buda odfrunęła;)

--
GoTaR <gotar_at_priv0.onet.pl>