Re: Kilka pytań i zestaw do oceny... :-)

Autor: marco (usenet_at_marcoos.net)
Data: Sat 10 Nov 2001 - 22:27:52 MET

FiLiP zameczyl(a) swoja klawiature piszac:

> Jak kupie MSI to bede mial raczej spokoj ze stabilnoscia. A Shuttle
> jak wydal AK31 to podskoczyl w rankingach.

Moze - po poprzednich przezyciach z Shuttle nie mam najlepszych wspomnien. Uznaje zasade
jak na czyms oszczedzac to nie na plycie glownej bo to sie zle konczy i uznaje Asus'a, Abita, MSI,
Epox'a w ostatecznosci Gigabyte'a. Zadnych ECSow, PcChipsow, Soltekow i innego chlamu ;)

> Wystarczy solidny 300W?

Bardzo solidny i cichy. Nie ma to jak porzadna niemiecka firma a nie made in china ;)

--
 [marek.pierog]  mailto:usenet_at_marcoos.net
 otwarte --> http://providers.pl <--