Sledz USB

Autor: Błażej Cieliński (blazej7_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 10 Nov 2001 - 21:26:20 MET

Pamietacie mojego brata - tego lekarza z CSK, gdzie kompy stoja na Linuksie?
Otoz mam z nim maly problem. Ma plyte Acorp (ale badziew no nie :-)) )
5Via77. Na plycie sa tylko piny do USB (i oczywiscie nie dali sledzia!) i na
domiar zlego to nie jest standard Epox (czy jakis-tam). W kazdym razie
chodzi o to, ze jest pare pinow, do ktorych na upartego moznaby przylutowac
koncowke kabla USB. Podobno mozna gdzies kupic takiego sledzia, ktory do
tego pasuje. Tylko pytenie gdzie?

Bede bardzo dzwieczny za podpowiedzi :-))

Blazej