Re: plyta i dwa procesory

Autor: fewrem (fewrem_at_kki.net.pl)
Data: Sat 10 Nov 2001 - 18:58:04 MET

mial byc serwer linuxowy,
cenowo oczywiscie pIII wychodzi duuuzo wiecej
kupilem to w hurtowni, wrocilem sie aby sie upewnic czy to zadziala
pan stwierdzil ze dlaczego mialo by nie zadzialac
ale caly czas tak czulem ze nie zadziala bo to bylo jasno tam napisane :)
"uniprocesor system only" :)
ale pan z .... hurtowni wiedzial lepiej....
ciekawi mnie celerony zwykle by zadzialaly bo wedlugo chipa tak....

pozdrawiam