Re: Kilka pytań i zestaw do oceny... :-)

Autor: FiLiP (filip3d_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 10 Nov 2001 - 18:44:34 MET

> Napisz do czega mi Ci zluzyc ten zestaw.

Głownie to Flash, Photoshop i Adobe Premiere (montaż nieliniowy)

> Jaki?

No właśnie nie wiem jaki... Mozeczie podać jakis konkretny model?

> Epox najlepszy z tej trojki.

Ty mam najwiekszy problem. Czytałem dużo postów o ePOX 8KHA+ i ludzie maja
wiele problemów. Nie wiem czy wersja z biosem "N+" jest do końca OK.

> Kupujesz taki zestaw i oszczedzasz na karcie graficznej
> Kup cos pozdnej firrmy asus, elsa, gainward...

Nie zależy mi zbytnio na super dopace w 3D. Czasami będę sobie pogrywał, ale
znacznie częściej bawił się wyżej wymienionymi...

> Jakiej firmy?

> Kingstone sa przereklamowane, lepiej kupic raz 512 bedziesz mial
> miejsce na przyszle ugrade'y

To jakie kości?

> Jak nie jest to syf totalny to wystarczy.

A jakie są dobre?

--
Pozdrawiam, FiLiP