Jaka nagrywarka?

Autor: ewciajan_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 10 Nov 2001 - 18:15:03 MET

Moja konfiguracja to: Celeron 466, 192 MB RAM, chipset i810, dysk Seagate
ST34311A 128 kB
cache, Win2k. Czy w mojej sytuacji mogę ze spokojnym sercem pozwolić sobie
na kupno "zwykłej" nagrywarki, pozbawionej sprzętowych zabezpieczeń typu
Burn-Proof itp.? Zależałoby mi na zaoszczędzeniu paru groszy (co nie
oznacza, że chcę kupić jakiś szajs).

A jeśli tak - jaki typ polecacie? Gdzieś ostatnio widziałem Samsung SW216,
ale obawiam się wyrobów tej firmy po niedawnej przygodzie kumpla z dyskiem
Samsunga, który padł wyjątkowo szybko.

--
Pozdrawiam
Janiak